راهنمای خرید

خرید پوشاک بچه گانه عمده

خرید پوشاک بچه گانه عمده چطور از تولید کننده پوشاک به صورت مستقیم خرید کنم ؟

خرید پوشاک بچه گانه عمده

یکی از دغدغه هایی که فروشندگان پوشاک کودک و سایر صنف ها دارند ، تهیه پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب برای فروشگاه و کسب و کار آنلاین خودشون و این سوال که (چطور از تولید کننده پوشاک به صورت مستقیم خرید کنم ؟ یا اینکه از کجا لباس عمده بخرم؟ و مراکز فروش پوشاک بچه گانه عمده کجاست ؟ ) هست . ما در اینجا میخواهیم تعدادی از اصلی ترین مراکز فروش پوشاک بچه گانه عمده را معرفی کنیم تا شما فروشندگان پوشاک بچه گانه و مخصوصا عزیزانی که تازه وارد این عرصه شدند ، بتوانید از آن استفاده کنید .

از کجا لباس بچه گانه عمده بخرم ؟

یکی از دغدغه هایی که فروشندگان پوشاک کودک و سایر صنف ها دارند ، تهیه پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب برای فروشگاه و کسب و کار آنلاین خودشون و این سوال که (چطور از تولید کننده پوشاک به صورت مستقیم خرید کنم ؟ یا اینکه از کجا لباس عمده بخرم؟ ) هست . ما در اینجا میخواهیم تعدادی از اصلی ترین مراکز فروش پوشاک بچه گانه عمده را معرفی کنیم تا شما فروشندگان پوشاک بچه گانه و مخصوصا عزیزانی که تازه وارد این عرصه شدند ، بتوانید از آن استفاده کنید .

فروش پوشاک بچه گانه عمده

خرید پوشاک بچه گانه عمده تهران

مراکز زیادی در سرتاسر کشور برای خرید پوشاک و لباس بچه گانه عمده وجود دارد ، چه اجناس داخلی و چه خارجی . در این مقاله ما میخواهیم بازار ها و مکان های اصلی در تهران را که امکان خرید پوشاک در آن ها وجود دارد را نام ببریم . همینطور نحوه خرید از تولید کننده پوشاک را هم توضیح دهیم .

چطور از تولید کننده پوشاک به صورت مستقیم خرید کنم ؟

1- بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران یک مرکز تجاری بسیار گسترده است که در آن انواع اصناف و کسب‌ و کارها وجود دارد. این بازار شامل محصولات مختلف از لباس و مد، غذا و خوراکی‌ها، تا کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی می‌شود. محله‌های اصلی این بازار شامل محله گردشگری، محله پانزده خرداد، و محله خیابان پانزده خرداد و چهار سوق و ... است. این مناطق به عنوان قلب بازار تهران شناخته می‌شوند و هرکدام دارای تخصص و اصناف خاص خود هستند.بازار تهران جاییست که شما تقریبا هر محصولی را میتوانید با قیمت پایینتر تهیه کنید و در کنار همه ی شلوغی های آن با بافت قدیمی بازار آشنا و از غذاها و خوراکی های بازار هم لذت ببرید. 

در این بازار برای خرید پوشاک میتوانید از محله ها و مراکز خرید زیر استفاده کنید :

  • راسته آهنگران
  • پاساژ المهدی 1-2-3
  • سرای ملی
  • عباس آباد
  • بازار تندیس
  • کوچه ارامنه
  • بازار کویتی ها
  • پاساژ ارغوان
  • و ...

البته که با توجه به گستردگی بازار بزرگ تهران این مناطق میتواند بیشتر هم باشد . در مراکز نامبرده شما میتوانید پوشاک را ار بنک دار ها و یا نمایندگی های برند ها و یا حتی خود تولید کننده به صورت مستقیم تهیه کنید . در ضمن خرید از بازار بزرگ تهران چالش های خاص خودش را هم دارد ، مانند قرار گرفتن آن در طرح ترافیک و وجود خیابان ها و کوچه های باریک و شلوغ ، ازدیاد چرخی ها و موتور ها و مردمی که جهت خرید به این مکان آمده اند . همینطور تعداد بسیار زیاد کوچه ها و به اصطلاح سوراخ سمبه ها و درضمن هزاران هزار فروشگاه و بنکدار و رهگذر ...

خرید پوشاک از خیابان جمهوری

2- خیابان جمهوری

خیلی از خیابان های تهران از لحاظ تجاری به فعالیت در صنف های خاصی مشغول هستند . مثلا خیابان انقلاب به کتاب فروشی ها ، خیابان ولیعصر به کافه ها ، سپه سالار به کیف ، منیریه به کفش و کتونی و .....

اما خیابان جمهوری در کنار شهرت برای بورس موبایل و  لوازم خانگی برقی ، از گذشته بورس فروش پوشاک مخصوصا بورس پوشاک بچه گانه می باشد . در این خیابان و کوچه ها و پس کوچه ها و در مراکز خرید آن شما میتوتنید پوشاک را به صورت تک و عمد از تک فروشان پوشاک یا عمده فروشان و یا حتی تولیدکننده ها تهیه کنید . البته که پیدا کردن جایی که محصول مورد نظر شما را داشته باشد  مانند بازار بزرگ تهران ، میتواند زمان بر و کمی پیچیده باشد. ولی شما میتوانید تولیدکننده ها و برند های مطرح زیادی را در خیابان جمهوری پیدا کنید و تقریبا تمامی برند های مشهور پوشاک از ابتدا کار خود را در اماکنی مانند خیابان جمهوری شروع کرده اند .

از مراکز فروش پوشاک بچه گانه خیابان جمهوری میتوان موارد زیر را نام برد :

  • ساختمان فروردین
  • کوچه برلن
  • ساختمان پلاسکو
  • پاساژ پارسه
  • آکسفورد (قائم)
  • چهار راه امیراکرم
  • کوچه برادران مظفر
  • پاساژ امید
  • پاساژ حجت
  • پاساژ امام علی
  • پاساژ جنرال مد
  • پاساژ کویتی های جمهوری
  • و ...
  •  

در کل میتوان گفت اگر دنبال خرید عمده پوشاک هستید ، به هیچ عنوان خیابان جمهوری و تولید کنندگان آن را از قلم نندازید . چون میتوان گفت بیشترین تولیدی های پوشاک در این منطقه حضور دارند. و شما میتونید به صورت دست اول و با هزینه کمتر پوشاک کودک را خریداری کنید .

3- خیابان بهار و خیابان های دیگر

مگر میشود اسم خرید پوشاک بیاید ولی کسی اسم خیابان بهار به ذهنش نیاید ؟ در این خیابان میتوانید تعدادی زیادی فروشگاه پوشاک را از سیمونی تا نوجوان و خانگی و مجلسی پیدا کنید . البته اکثر مراکز تک فروشی هستند و نسبت به خیابان جمهوری تعداد تولیدی پوشاک در آن بسیار کمتر است . 

البته محله ها و خیابان های دیگری نیز برای خرید پوشاک وجود دارن ، مانند :

  • میدان سنایی
  • خیابان ولیعصر
  • مجتمع تجاری شاپرک
  • بازارچه کودک گاندی
  • و...

البته ما در این مقاله بیشتر درباره مراکز خرید عمده پوشاک صحبت میکنیم به همین جهت در مورد موارد بالا  بیشتر از نمی پردازیم.

4- خرید از بنکدار

شاید برایتان سوال باشد که بنک دار چیست یا کیست ؟

بنک دار به فردی گفته میشود که محصول را از تولید کننده یا وارد کننده ، به صورت خرید نقدی یا به صورت عمانی تهیه کرده و سپس در بنگاه (مغازه-دکان) خود با اضافه کردن سود خود به آن میفروشد . از مزایای این سبک از خرید برای شما این است که متنوانید تنوع بیشتری از پوشاک و برند ها را در یک بنکداری ببینید . ولی معایبی نیز دارد ، مثلا شما هزینه بیشتری را به علت سود بنک دار بابت هر محصول پرداخت میکنید . همینطور خیلی از برند های مطرح به علت فروش بالای خود و مشتریان زیاد ، نیاز و علاقه ای برای ارائه محصولات خود توسط بنکداری را ندارد . در ضمن چون شما با تولید کننده پوشاک به صورت مستقیم در ارتباط نیستید ، اگر در محصول ایرادی به وجود آید ، ممکن است در مرجوع کردن آن به مشکل بخورید و ضرر کنید .

 

خرید از تولیدکننده پوشاک

5- خرید مستقیم از تولید کننده پوشاک

بالاخره میرسیم به بحث جذاب خرید از تولیدی . چرا جذاب ؟ چون فروشندگان لباس بچه گانه همیشه قصد دارن که پوشاک رو به صورت دست اول از تولیدکننده تهیه کنند ، تا هم ارزان تر و هم با اطمینان و تضمین کالا ، محصول رو در اسرع وقت تهیه کنند . در کنار آن به جدیدترین مد و ترند های پوشاک هم نزدیک تر هستند و می توانند ویترین های جدیدتر و متفاوت تری نسب به سایر رقبای خود داشته باشند . همچنین اگر در محصول ایرادی وجود داشته باشد ، میتوانند به سرعت این مورد را با تولیدکننده در میان بگذارند و محصول را مرجوع و تعویض کنند .

درضمن به علت تخصص تولید کننده پوشاک ، شما میتوانید از تمام جزئیات و ویژگی های محصول اعم از جنس پارچه ، ، نوع دوخت ، تکنولوژی چاپ و ... آگاه باشید و حتی اطلاعات خودتون رو در این زمینه افزایش بدید .

از کدام تولید کننده و خرید کنیم ؟

حال به این میرسیم که تولیدکننده پوشاک خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد . در مرحله اول از اعتبار آن برند و تولیدی اطمینان حاصل کنید . همانطور کیفیت مواد اولی مانند پارچه ، نوع چاپ ، کیفیت دوخت ، تنوع ، الگوی مناسب سایزبندی کودکان ایرانی ، بروز و طبق مد روز بودن ، رنگبندی مناسب و سری کار و کلی موارد دیگر رو باید در نظر داشته باشید . البته مواردی که باید در خرید پوشاک عمده در نظر داشته باشید نیاز به توجه زیادی دارد که ما در این مقاله به آن پرداخته ایم .

چطور از تولید کننده پوشاک به صورت مستقیم خرید کنم ؟

پیدا کردن تولیدکننده پوشاک مناسب و با دارا بودن ویژگی های گفته شده ، میتواند کمی چالش برانگیز باشد . ولی از طریق روش های زیر به نتیجه دلخواه خود برسید :

  • گشتن در بازار ها و مراکز تجاری گفته شده
  • جستجو در شبکه های اجتماعی
  • جستجو در اینترنت 
  • پرس و جو از سایر همکاران و افرادی که در این زمینه تجربه دارند
  • استفاده از کتاب اول

نحوه خرید از تولید کننده هم میتواند به صورت حضوری ، تلفنی ، از طریق شبکه های مجازی و همینطور فروشگاه های اینترنتی باشد .

خرید پوشاک بچه گانه اینترنتی

در حال حاظر اکثر کسب و کارها در کنار فروش حضوری در شبکه های مجازی و اینترنت هم فعالیت دارند . سایت هایی مانند فروشگاه اینترنتی تولیدی پوشاک با حذف واسطه  و مسافت و پیچیدگی ها ، توانسته اند سهم زیادی از بازار فروش پوشاک بچه گانه را در اختیار بگیرند. شما میتوانید با خرید از فروشگاه های اینترنتی در هر جا و هر زمانی تمامی اطلاعات محصول مورد نظر خود را مشاهده ، مقایسه و سفارش دهید . 

چرا پوشاک بالون ؟

ما در مجموعه بالون از سال 1353 تا کنون با افتخار در کنار شما فروشندگان عزیز پوشاک بوده ایم و همچنین از برند های شناخته شده در این صنعت می باشیم. و با داشتن تجربه بالا و سابقه درخشان و با استفاده از روش های جدید ارائه خدمات ، همچنان در کنار شما هستیم . تولیدی بالون تلاش میکند تا با ارائه پوشاک با کیفیت تضمین شده و همچنین قیمت مناسب ، تجربه یک خرید مطمئن را برای شما به ارمغان آورد .

نحوه مشاهده و سفارش پوشاک بالون هم به صورت حضوری ، تلفنی ، تلگرام ، واتساپ و سایت میباشد .

در تمامی مراحل نیز میتوانید از پشتیبانی همکاران ما در بخش فروش بهره ببرید .

تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در پایین همین صفحه موجود است .

دیدگاهتان را بنویسید